This is a story of public space, where the real interferes insidiously with the symbolic. We see forcados, a bull, a female politician, a Spanish journalist, the cold minions of those in power, a Sri Lankan cook, a beggar of short stature. An eruption of violence crosses the space and spontaneously returns to dust.