Virginie, a charming young woman, has a meeting with an old girlfriend who she hasn't seen for years, but who she linked up with via social networks. In a café, a young man takes advantage of the girlfriend's late arrival to chat her up. Is it a simple attempt at seduction or a Machiavellian strategy?