A provocative young man draws a picture of a dick on a wall, leading to a brutal intervention from the police. News of this initially meaningless act spreads across the country, resulting in mounting tension and unleashing a storm in the media and social networks that threatens to unsettle the established order. But once the smoke clears, the new system feels strangely familiar, and the other provocative youths are no less vulnerable than they had been before.