The diffraction of light distorts an arm that waves above a pool of water whose darkness resonates with the strangeness of music. Light spreads out everywhere, it inundates the landscape. The water's movement transmits a luminous beat which reverberates in an auditory pulse, progressing into a crescendo linking sound vibration, light turbulence, and bodily contortions.