Moussa, a twelve-year-old African boy, lives in a small provincial town. One day, for an unknown reason, Moussa's father is arrested. Moussa accompanies his mother to the police station, where she must give testimony. At the station, Moussa finds the police captain's children, with whom he usually plays football. He takes advantage of the situation to try to get inside the station to try and talk with his father.