François, a filmmaker, is preparing a thriller. During screen tests for a brief nude scene with an actress, he discovers the pleasure some women can have in the transgression of minor erotic taboos. Driven by the desire to contribute something new to the cinema, he decides to make a film that mixes reality and fiction and centers on something which unexpectedly becomes an enigma and a taboo: the minor transgressions that are a source of pleasure. His research into eroticism raises basic questions. But like Icarus approaching the sun, he only burns his wings.