Marion is dead, she was twenty years old. Her brother, her sister and her lover have made an appointment one year after her disappearance in front of her grave. Each have followed a road, path, and have their own way of mourning, of accepting or not. Threw their journey,meetings and then the vibrations all around. Will they be in the cemetery at four o'clock? Julio, her lover, entails the film in a race which will go beyond the cold stone, maybe even up to the angel.