While traveling through the kingdom of Sulom, Samson is arrested and finds that the queen no longer reigns and that a power-mad warlord and his army of mercenaries now controls the kingdom. Samson teams up with some of his one-time adversaries to battle the usurper and restore the rightful queen to power.