In ancient Greece a race of evil aliens from the moon land on earth. For years they've terrorized the nearby city of Samar, demanding children for sacrifice. Now, the queen of Samar has made a pact with the moon men to conquer the world and become the most powerful woman alive. However, the residents of Samar, sick of all the chaos, cheer when the mighty Hercules shows up to put a stop to it all.