In a tempestuous sea, No. New From Home reveals Manhattan before September 11th and echos with the background of Chantal Akerman's movie News From Home, filmed, in 1977. The confrontation between the radicality of the composition's sound and the hypnotic image of New York mutilated arouses a traumatic climate.