A criminal ship-owner claims to find radium ore in a lost island in Antarctic Ocean. The ship approaches and the crew find a white woman who lives with her husband with half-insane and his child. She sings Breton songs. All the crew falls in love with her, from where a series of brawls, madness and murders happen. The captain weighs anchor to return peace to his men, however, a young sailor commits suicide of despair.