A young woman fears for her boyfriend as he decides to sail out right before a big storm. Despite everyone's efforts to calm her down, she feels ominous about the whole thing and refuses to let go of her anxiety. As the seas rise and the wind howls, she eventually searches for help from the "Tempestaire" (Tempest-tamer) who settles the sea and (instantaneously) brings the boyfriend home.