In an infinite, wind-swept plain, Cochise and Gilou, two inseparable bounty hunters, are searching for a stolen telephone whose contents are highly sensitive.
Their path will cross that of Esther and Willy, a couple on the run. And what if it was the end of the world? In this small, remote town where everyone has landed up, will they rediscover the best aspects of human nature?