Chili, 1973. General Pinochet seizes power. The opposants of the coup d'etat take to the streets. A young couple, Daniel, a photographer, and Lena, is among the demonstrators. Daniel is arrested by the political police put into place immediately after the coup.
Daniel is taken to a secret camp, hidden within a sect run by a former Nazi. No one has ever left this prison alive.