Too fragile, too young, Anna abandoned her two loves four years earlier: Pierre, her son who was a few months old, and Benoît, the man of her life When Benoît dies, Anna tries to form a bond with the child she'd rejected. A strange little boy who expresses himself in an invented language that no one can understand.