Nour is seventeen and is bored. She lives in the estate opposite her college. Between arguements with her mother, her bad school results, Kevin who is quite needy and the provocations from Melissa and her band, Nour feels like a rebel soul. She would like to change her life, leave her estate and to go and see if the the grass is greener somewhere else.