Beirut, 1982. To see his fiancée, Gabriel has to cross a bridge guarded by snipers. This evening, it is the opening of the World cup, all Beirut watches this match! Will the snipers give in to the fever of the football, allowing the old Plymouth of Gabriel and his friend Mokthar to pass?