As tradition requires, on his 25th birthday, Tom must choose the girl of his dreams, eyes shut, by the sound of her voice alone. Now, he must find her, guided solely by the memory of her voice. During his quest, Tom pictures her vividly, he names her: Jeanne. One evening, returning home after another fruitless search, he is surprised by a party. It turns out that if he hasn’t found his voice after thirty days, she will come to him. However, the young woman that reveals herself is not the one he pictured; she is not the one he loves. He rejects her but his father assures him that she is the one he chose. He must marry Lea.
Jeanne comes to him when he closes his eyes. Tom now spends most of his time with his eyes shut, which deeply troubles both his and Lea’s family. Tom struggles to explain his behavior. Lea is concerned; she quickly realizes that Tom is lying to her. Who is Jeanne? Does she exist, or is she a fantasy? Will Tom ever find her?