Because of the current explosion of artificial electromagnetic waves, some people find their lives seriously hampered both socially and in terms of their health. Such people are known as "electromagnetic hypersensitive." They must protect themselves from everything relating to mobile phones, but to go where? Marc Khanne, the film's director, spent three years investigating the phenomenon and interviewed sixty such people. Should we be afraid of this new form of pollution?