Sometimes, we discover an author whose writing we love and want to continue to always read. Annie Le Brun is a French poet and essayist of our time. Her thought questions reality to better celebrate imagination, invoke inner freedom against deliberate servitude, and claim desire as a weapon of discernment in a stunned world where there is no longer a place for shadows.
This film is the story of the passion a reader, Michel Fau, feels for this extraordinary writer.