In a world strangely haunted by a story of which we do not know the real nature but which carries the stigmas of a recent natural or supernatural disaster, an old man and young woman embark on a journey only with for indication and link a nameless horse. The road is wild and their destination unknown, The only objective they seem to have is survival. Nevertheless, the animal will not lead them to nothingness.