After being hurt in the face, Count de Roger Tinchebraye is forced to hide his disfigured face behind a leather mask. Dispirited for a while, he decides to become a Casanova-like seductor. When he meets true love, cynical Roger does not believe in it and lets pure Judith marry an old marquis. But once Judith's husband dies, he sees Judith again, shows her his disfigured face, which does not discourage the young woman from loving him. Nevertheless, he distances himself from her forever.