Marc is a postman. when day he gives a lift to Amy, a young English girl following the Breton coast. Between Saint-Malo and Saint-Brieuc, they are alternately going to meet, loose each other, refind themselves and finally separate. Between walks by the sea and evenings with friends, Amy will reveal little by little her secret.