Georges Menessier, a 45-year-old celebrity press writer, smuggles into a mental hospital to take pictures of...his ex-wife Clara Noël, once a great film star now confined to this clinic for alcoholism and nervous trouble. Once inside the place he meets Clo, a beautiful twenty-year-old woman, another inmate. They fall in love but madness is synonymous with tragedy not happiness...