A house in the South, a group of friends are on holiday as every summer for years at Noa's, married to Nathalie, father of Julia. Everybody waits impatiently for Luka's arrival, Noa's friend for ages. Hehas not put feet in this house for almost ten years. Nathalie is the only one to disapprove of his return. Luka returns, finds Noa, sees Nathalie again and seduces Julia. We will quickly understand the existence of a history of romance between Nathalie and Luka. Noa has forgiven today. Luka returns but starts again. It is the story of a scorpion, he cannot stop himself. As if to take from Noa his wife, his daughter and hir life, so as to get closer to him. Eventually to finish by taking his place!!!