Lulu, beautiful, Swedish thirty-year old, has a hidden adventure with Henrik, a Danish married man, older than herself, the man of her life. When Henrik invites her to his holiday home, in France, she finally believes in the promise of a life togeather. Except that she had not planned for David's presence, Henrik's seventeen-year-old son.