Max is a rather phallocentric chap. With his group of buddies, he spends his nights drinking, smoking and chase girls. Face to face with the certainty that this universe does not suit him, his ill-neing increases. He meets Lily, a young woman with a free feminity and a asserted manliness. Their ambiguous relation is going to slowly result in a revelation.