Both musicians from Sueño in Fàbrica are in residence at the Professional High school of Metal arts Ferdinand Fillod (Saint Amour - Jura). They compose music from sounds collected in the workshops. A suggestion from two pupils will be retained as base for the main theme. Interviewed by the artists, the pupils and professors open little by little to the expression.