In a world where only a single piece of music exists, Tom and Vilma, traumatized at birth, are the only people who don't like this sole melody called Music. This brother and sister pair work in the Research and Innovation Department of a giant of the musical industry. Failure follows upon failure in their quest for a new melodic line and they are fired without further ado by the president's new wife. The president's son, at odds with his very young stepmother, will give them a glimpse of a solution to retrieve their jobs.