After a street fight goes wrong; Koumba, 20 years old, is expelled to Senegal. Having arrived in France at the age of two, she neglected to ask for French nationalization at her majority. In 48 hours, the young restless Parisian teenager becomes a Senegalese villager lost in the bush, far from her family and Paris life.