A powerful sedan cruises through the streets of Paris. Inside the car, a man hides his uneasiness behind an uncomfortable silence. In the space of a day, he does the rounds of the shady quarters of the French capital to pursue dubious transactions. An increasing sense of danger creeps in. But who is this man, and what is he up to? And how far will this strange journey take him?