A solitary man welcomes a babysitter to his large country house in the South of France. The child isn't there, he's due to arrive to the following day, after tomorrow, soon. The young woman is afraid of this charming, lying man, this ogre whom, little by little, she becomes obsessed with. He speaks to her, bewitches her, then rejects her, makes fun of her, to then fascinate her even more, like a snake with its prey.