Rynn Jacobs is a thirteen-year-old girl who lives in a secluded house that she and her father have rented in a quiet seaside community. But whenever anybody from the town tries to satisfy their curiosity, Rynn's father is never around, and it seems as if the girl is all alone. Rynn's resourcefulness is put to the test as several people try to find out what she might be hiding, including the snobby landlady and her sleazy son.