Box is a story of two people who meet at a crossroad. Two different destinies, two different lives, face to face in a game of sweat, blood and tears.
Anghel (19) is a young boxer who dreams to conquer the world; Cristina (33) is a single mother who lost her balance. Two lives; one running very close to the earth, the other trying to fly high up, too high. Both are twisted and broken, but one finds the strength to raise up. The other swims away into silence.