Graffiti Baladi is a documentaryabout the revolutionary street art in Egypt. Since the revolution of the Nile of January, 2011, graffiti has very strongly developed, becoming the main expression of dissatisfaction, of claiming and anger. Returning iback in France, both directors of about twenty are happy to carry the voice of those who chose the commitment rather than passivity.