Paris’ sky is filled with weird colored clouds, the air is gloomy and people leave town. Graham, David, Alex and Laurence don’t worry about the threat. They keep roaming from bar to bar and eventually come up with the idea of breaking into apartments. Quite a good way for a perfect finish.