Son, you were more or less three years old when I went into prison. Since this moment, you come to visit me and so I see you growng. By going to the burial of your grandfather, you carried out the duty of Man. I still have a lot to bring you as father. At the moment, I feel the deep desire that you can read this diary yourself.