12 wonderful, funny, tragic and crazy satirical cartoonists from around the world defend democracy with a single weapon, a pencil, at the risk of their own lives. They come from France, Tunisia, Russia, America, Burkina-Faso, China, Algeria, the Ivory Coast, Venuzuela, Israel and Palestine.