In this espionage drama, the leader of a spy ring gets a dancer involved in his schemes. The dancer is the mistress of a British officer; at the spy's urging, she cons her lover into stealing secret documents. Unfortunately, the officer bungles the job and gets caught. He goes to prison, but eventually escapes and joins up with the spy. Later his conscience begins to awaken and he exposes the ring. Of the three, he is the only survivor.