Diplomatic courier Captain Stanley Wells (Von Stroheim) hopscotches around the hot spots of Europe on a variety of mysterious missions. While Captain Wells has all the fun, his American actress-wife Helen Wells (Mireille Balin) is tired of being left home alone. Bored out of her gourd, Helen inaugurates an affair with actor Pierre Deschamps (Roger Duchesne), awakening Wells to his responsibilities at home.