Erwan, Magid and Clément are seventeen years old. On the eve of the second round of the presidential elections of 2002, while a party of youths measureshang-out on the pavements with a taste of revolution in their mouths, they play soccer and are lying about in the streets of their village. That evening, Erwan has to find Morgane, who only just returns from the demonstration.