Nina, a 16-year-old girl, dreams of adventure. Meanwhile, she spends the summer between her village in the south of France and the theme park where she works. Just before meeting Morad, a teenage from an Algerian family living in the nearby projects, Nina sees a meteorite falling in the sky that seems only visible to her... as an omen.