This movie tries to report the universe dark and tortured of the musician Matt Elliott, also known for his works within the training of the Third Eye Foundation. It is through his human and musical experiences that we discover a rebel and lucid man, in constant observation, who is not frightened to give his opinions onto our contemporary society. Matt Elliott is surrenders with sincerity and suggests to us the sinuous progress of his thoughts as citizen and musician. By means of a violent and intimate music, he frees himself from his devils, he tries to be at one with the bone of music of the soul.