Marc (François Cluzet) and Laurent (Jean-Roger Milo) have just committed a robbery and as they are speeding through the countryside to get away, they run out of gas. When they come across the architecturally melodramatic mansion of actress Jessica Melrose (Fanny Ardant), they invade the premises and after she returns home, they hold her hostage. She is subjected to indignities at the hands of these two "fans," one of whom has a penchant for cross-dressing.