JBB is an old inhabitant of Guadeloupe. He lives in a case in which he has squated for several years on the ground of the municipality of Mome-à-l'Eau. One day, a white-country named Pascal Delassale buys the plot of land from the municipality to build the biggest supermarket of the island on it. JBB is going to be expelled. Discouraged, he goes to consult Hilaire, a wizard who will have to protect him. But Hilaire is a notorious alcoholic endowed with an oversize ego and the spirit which he is going to send to Delassale is going to do more damage than planned.