Somewhere, lost among majestic fjords and snowy tops, mysterious postmodern monuments show an ambiguous human presence, having tried to modify the landscape for the benefit of an abstract ideological symbolism. This movie is at the same time a visualisation of the works of an utopian land art, a criticism of the consumer society as well as a diversion of the contemporary imaging of disasters.