In 1995, after the Kosovo War, Pit Kahlmer flees Bosnia with his dog Izglïtïbas and in his trail Darya Hatcheck, which does not want to leave any more her loved one. They are both lovers, but the war traumatized them and they became paranoiac and neurotic.