On May 3, 1964, France sent an expedition to conquer Mt. Everest. Two seasoned climbers, Esglace and Esperance, who had already triumphed over 200 summits, confronted the Kakamouse and Kalou chains, an authentic accumulation of pinnacles of ice, crevices and rocks that have defeated the most prestigious expeditions. We follow the final hours of the French ascent and the arrival at the summit where they are in for quite a shock...