The start of the new school year. A teacher is advised by his wife on how to conduct his first lesson. She persuades him to discard the ridiculous introduction he has prepared. By the time she drops him off at the school he is panicking, and literally stumbles into the classroom. But the students are all well-behaved, and with his confidence renewed, he is ready to start, when the headmaster comes to tell him that he has got the wrong classroom.