1989. Berlin's wall is falling. In France, Flavie will be twenty. Her daily routin is rhythmed by her visits to her father Milan, the seventy-five year old suffers from Alzheimer.
Flavie is in a fusional relationship with him and she does not realise that by accompanying this man to the twilight of his life, that she too dies a little.